e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Телефон:563 601, lok 137
Одељење за општу управу и заједничке послове сасатоји се из две организационе јединице:
Одсек за општу управу
Радне група за управљање људским ресурсима
Обавља послове ажурирања бирачког списка, води управни поступак из области личног статуса грађана: закључење брака, вођење матичних књига и књиге држављана, издавање извода и уверења, састављање смртовница и др., издаје уверења о којима се не води службена евиденција, решава у управном поступку, ако прописима није одређено који је орган управе стварно надлежан за решавање у одређеној управној ствари, обавља послове пружања правне помоћи грађанима, персоналне послове.
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Телефон: 035-563-601, лок.118
локал 120 матичар
локал 118 правна помоћ, бирачки списак, грађанска стања
Послови бирачког списка(доношење решења о упису, брисању и променама података)
Углавном се спроводи поступак по службеној дужности, а уколико странка поднесе захтев, потребно је да уз захтев приложи фотокопију личне карте и други доказ по оцени службеног лица, у зависности од врсте решења, а у складу са прописима о вођењу бирачког списка. Ослобођено плаћања таксе.
Захтев за издавање потврде о бирачком праву → овде
Захтев за промену презимена у бурачком списку → овде
Послови правне помоћи
У области правне помоћи се не спроводи поступак, већ се странкама пишу разни поднесци које они упућују државним органима (тужбе, жалбе, пријаве, овлашћења, пуномоћја, гаранције, изјаве и сл.)
Странке за ову услугу плаћају општинску таксу која износи ½ адвокатске тарифе, а за једноставнији облик поднесака (овлашћења, гаранције, изјаве и сл.)
Преузмите Захтев за правну помоћ → овде
Преузмите Захтев за правну помоћ ЗУП → овде
Одсек за зајеничке послове
Обавља следеће послове: пријемна канцелаија и пријем свих поднесака за Општинске управе и вођење електронске евиденције, организација рада општинског услужног центра, вођење архиве за Општинске управе, објављивање на огласној табли Општинске управе, штампање Службеног листа општине Параћин, пријем и експедиција поште, фотокопирање, телефонска централа, контрола одржавања хигијене у згради општине, организује употребу путничких возила.
Пружа информације грађанима о свим питањима из делокруга органа општине и Општинских управа.
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Телефон: 035-563-601 lokal 117, 124.............................................
Послови који се обављају у услужном центру:
Фотокопирање
Објављивање аката на огласној табли Општинске управе и штампање Службеног листа општине Параћин
За објављивање аката на огласној табли Општинске управе, потребно је да доносилац акта достави налог и изворни текст акта који је потребно објавити, након чега службено лице доноси решење о објављивању прописа и аката на огласној табли, а у складу са Одлуком о објављивању аката у службеном листу општине Параћин СО-е Параћин од 22.09.2005.године.
За објављивање аката јавних предузећа, установа и др.организација на огласној табли плаћа се општинска такса у износу од 200,00 динара по свакој страници А4 формата.
За објављивање аката у Службеном листу општине Параћин аката јавних предузећа, установа и др.организација, плаћа се општинска такса у износу од 160,00 динара по страници објављеног текста.
Општинска управа Параћин, Томе Живановића 10. ,35250 Параћин , Србија
телефон +381 35 563 601 , факс +381 35 563 165, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.